piątek, 27 lipca 2012

Dłuuuuuga nieobecność

 Jak widać - powróciłam. W końcu mam już ze sobą mój komputer i dzięki Bogu, udało mi się po wielu zmaganiach i trudach, zainstalować The Sims 3. Oczywiście musiałam nadrobić od razu moją przeszło pół roczną przerwę i od razu wzięłam się za budowanie domu. W sumie zbudowałam już 3 bądź 4, ale dziś dodam tylko jeden który dopiero co skończyłam. Oby się spodobał! Pozdrawiam Was wszystkich gorąco. 


Proszę nie rozpowszechniać! Wstawianie na inne fora lub blogi wyłącznie za podaniem mnie jako autora.  


Plik : s3p
Wymagane dodatki : (podstawa, rzecz jasna), Wymarzone Podróże, Kariera, Nowoczesny Apartament, Szybka Jazda, Pokolenia, Miejskie Życie, Zwierzaki, Impreza w Plenerze.
Dom posiada : Kuchnię łączoną z jadalnią i przedpokojem, łazienkę, sypialnię, salon. 

P.S. Cały dom jest umeblowany rzeczami z samej gry. W domu NIE MA ani jednego dodatku pobranego z internetu. 

P.P.S. Myślałam nad rozpoczęciem robienia prac na zamówienie, więc jeśli ktoś chętny... to pisać. :P Od razu uprzedzam - nie wiem czy znajdą się w nim dodatki pobrane z internetu.














2 komentarze:

  1. fantastyczny jak zawsze:) i fajnie, że znów coś tworzysz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ostatnio przeglądałam Twój blog i widzę, że coraz pieknięjsze domki budujesz, gratulacje!

      Usuń